FVW Workshop στην Κω: Διάλογος για Τουρισμό & Βιώσιμη Ανάπτυξη με τη Γερμανική Αγορά – 17 Οκτωβρίου στο Grecotel LUXME
Στο «FVW workshop» στην Κω, με τους εκπροσώπους της Γερμανικής αγοράς, θα συζητηθούν θέματα ενδιαφέροντα, τουρισμού και βιώσιμης ανάπτυξης. Συντονίζει ο αρχισυντάκτης του FVW – το μεγαλύτερο γερμανόφωνου media τουρισμού- κ. Klaus Hildebrandt. Στο GRECOTEL LUXME, 17/10/25
Το 11ο “FVW workshop Greece”, στη συνεδριακή ημέρα, την Παρασκευή 17/10/25 δίνει το βήμα για συζήτηση στους επαγγελματίες του τουρισμού και τους εκπροσώπους της Γερμανικής αγοράς. Νέες προτάσεις και προοπτικές για τον προορισμό, η ζήτηση μέσα από την εικόνα του στην αγορά, η βιώσιμη ανάπτυξη ως κοινή επιδίωξη, η συμβολή της κληρονομιάς του Ιπποκράτη, τα σχέδια των tour operators για το 2026 είναι μερικά από τα θέματα.
Το «FVW workshop» αφορά στη γερμανική αγορά και είναι γνωστό για τη δυναμική και τα αποτελέσματά του στον προορισμό από τις προηγούμενες 10 επιτυχημένες διοργανώσεις σε διαφορετικές περιοχές της χώρας (Ρόδο, Κω, Κρήτη, Αθήνα, Θεσσαλονίκη/Χαλκιδική, Κέρκυρα κλπ). Στην Κω πραγματοποιήθηκε το 2016 και συνέβαλε στη επαναφορά των πωλήσεων της γερμανικής αγοράς στην ομαλότητα, μετά το αρνητικό κλίμα που προηγήθηκε από το μεταναστευτικό θέμα.
Ένα πλούσιο πρόγραμμα φιλοξενίας προς τους τουριστικούς πράκτορες περιλαμβάνει επισκέψεις στα νησιά Νίσυρο και Κάλυμνο, σε οινοποιείο, αξιοθέατα της Κω, συμμετοχή στην τελετή απόδοσης του Ιπποκρατικού Όρκου και άλλες εμπειρίες οι οποίες εμπλουτίζουν με τις θεματικές τους, τις προτάσεις προς την αγορά. To project σχεδιάζεται ώστε να φέρνει κοντά τον προορισμό με τους decision makers και το δίκτυο διανομής των tour operators, των retailers καθώς και του media τουρισμού FVW –το οποίο επικοινωνεί καθημερινά με περίπου 8.000 τουριστικά γραφεία- με στόχο την αύξηση των πωλήσεων
Το FVW είναι το μεγαλύτερο γερμανόφωνο ΜΜΕ για τον Τουρισμό στην Ευρώπη, με πορεία πλέον των 55 ετών και τεράστια εμπειρία στα θέματα τουρισμού. Είναι ο διοργανωτής του workshop με την ευγενική υποστήριξη του ΕΟΤ, της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος και της Ένωσης Ξενοδόχων Κω, του ΚΩ.Α.Ν. και του Διεθνούς Ιπποκρατείου Ιδρύματος Κω, του Δήμου Καλυμνίων και του Δήμου Νισύρου, των τουριστικών γραφείων Python Tours, Travel Exchange, TUI, το οινοποιείο “ktima Akrani” καθώς και άλλων φορέων. Η δράση έχει την μεγάλη στήριξη από τις τοπικές επιχειρήσεις και φορείς. Χορηγός διαμονής και χορηγός συνεδρίου είναι το Grecotel LUXME. Χορηγός Μεταφοράς είναι η Aegean. Μεγάλοι χορηγοί είναι τα: Koullias Hotels και Mitsis Group.
Στη συνεδριακή ημέρα θα συμμετέχουν και θα συζητήσουν εκπρόσωποι των τουριστικών φορέων, επαγγελματίες του τουρισμού και οι οργανισμοί: All Tours (Oliver Grosse-Kleiman, Director Contracting Greece & Longhaul), TUI Group (Robin Brückner, Head of Product Greece & Cyprus), Dertour Group (Reinhard Stadlober, Head of Contracting Greece & Cyprus), Coral/Ferien Touristik (Hicabi Ayhan, Direktor Product Management), LMX (Lars Ludwig, CEO), Vtours (Christian Payr, Director Product Management), Studiosus (Peter Strub, COO).
Το workshop συντονίζει ο αρχισυντάκτης του FVW, Klaus Hildebrandt. Υπεύθυνη έργου η Άντα Καραγιάννη, Praxis Plus. Θα ακολουθήσει speed dating για την παρουσίαση προορισμών και επιχειρήσεων.
Οι διοργανώσεις τέτοιου μεγέθους και εξωστρέφειας, στηρίζονται κατά πολύ στην υπεύθυνη συμμετοχή και υποστήριξη των επαγγελματιών κάθε κλάδου και των φορέων, ιδιαίτερα εκείνων που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό. Οι χορηγοί, υποστηρικτές θα ανακοινώνονται και θα προβάλλονται καθ’ όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης (pp).