1ος ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΟΤ – ΟΠΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ με θέμα τη Ρόδο. Προτάσεις και «φρέσκιες» ιδέες από τους φοιτητές Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας ΟΠΑ.

 

1ος ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΟΤ – ΟΠΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ με θέμα τη Ρόδο. Προτάσεις και «φρέσκιες» ιδέες από τους φοιτητές Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας ΟΠΑ.

Ολοκληρώθηκε ο 1ος διαγωνισμός ΕΠΟΤ – ΟΠΑ για το το Τουριστικό Μάρκετινγκ Προορισμών με θέμα τη Ρόδο. Προτάσεις και «φρέσκιες» ιδέες παρουσίασαν στις εργασίες τους οι φοιτητές Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΠΑ.

Με τη συμμετοχή 11 ομάδων προπτυχιακών φοιτητών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο o διαγωνισμός της ΕΠιστημονικής Ομάδας Τουρισμού (ΕΠΟΤ Think Tank) και αναδείχθηκαν δύο νικήτριες ομάδες, οι οποίες μοιράστηκαν το βραβείο της πρώτης θέσης – μια επταήμερη φιλοξενία στη Ρόδο με πλούσιο πρόγραμμα εμπειριών.

Τους τεταρτοετείς φοιτητές του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, συντόνισε και καθοδήγησε η Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Μάρκετινγκ του ΟΠΑ, κυρία Καλυψώ Καραντινού. Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να επικεντρωθούν στο νησί της Ρόδου, να αξιολογήσουν την ανταγωνιστικότητα της ως τουριστικού προορισμού καθώς και τη στρατηγική της τοποθέτηση και να παρουσιάσουν προτάσεις. Τα μέλη της ΕΠΟΤ αποτελούσαν την επιτροπή αξιολόγησης, με κριτήρια την αρτιότητα, το εύρος των πηγών και το βάθος της ανάλυσής τους. Μεταξύ άλλων, ξεχώρισαν οι αναλύσεις για τις γενιές Υ και Ζ, που μέσα από ποσοτική και ποιοτική έρευνα, ανέδειξαν σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την αντιληπτική τους εικόνα για τη Ρόδο ως τουριστικού προορισμού.

Η Ρόδος ως τουριστικός προορισμός. Η πολιτιστική κληρονομιά και το φυσικό περιβάλλον, οι παραλίες και οι ποιότητα των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών είναι τα

σημαντικότερα κριτήρια επιλογής για διακοπές αναψυχής με δυνατές εμπειρίες. Καινοτόμες δράσεις προβολής και ανάδειξής τους θα ενισχύσουν την εικόνα της.

Ελκυστικότητα της Ρόδου στις γενιές Υ (Millenials) και Ζ. Καταγράφονται ποια χαρακτηριστικά, ενδιαφέροντα και υποδομές της Ρόδου μπορούν να προσελκύσουν τους 30ρηδες και 40ρηδες που πραγματοποιούν τον μεγαλύτερο όγκο ταξιδιών διεθνώς. Πως συνδέεται η ευεξία με τη Ρόδο;

Οι νεότεροι, με υψηλή περιβαλλοντική ευαισθησία και αναζήτηση δραστηριοτήτων πως αναζητούν τις εμπειρίες στο νησί;

Οι νικήτριες ομάδες έφθασαν την προηγούμενη εβδομάδα στο νησί με σκοπό την καλύτερη γνωριμία με τον προορισμό σε όλα τα επίπεδα. Αρωγοί στο εγχείρημα της ΕΠΟΤ – ΟΠΑ είναι: το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου με την οργάνωση εκδήλωσης για την παρουσίαση των συμπερασμάτων, η Διεύθυνση Τουρισμού – Τμήμα Προβολής, Προώθησης και Πληροφόρησης Δήμου Ρόδου με πληροφοριακό υλικό, προσφορά ξεναγήσεων και εμπειριών, το Gem Travel με τις μεταφορές, η Sea Dreams με εκδρομή Σύμη-Πανορμίτη, το Σωματείο Διπλωματούχων Ξεναγών Δωδεκανήσου για τη γνωριμία με την ιστορία και τον πολιτισμό, το Blutopia Diving Center με γνώση και εξερεύνηση στο βυθό της θάλασσας, το ξενοδοχείο Sheraton Rhodes Resort με προσφορά γεύματος και παρουσίασης, ο «Θρόνος του Ήλιου» με το θέαμα 9 διαστάσεων, must για κάθε επισκέπτη, το ξενοδοχείο Irene Palace Beach Resort με φιλοξενία διαμονής (PS/PP).

Share This Post

Περισσότερα για εξερεύνηση

©2020 radioproto.gr