ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΗΝ ΑΝΚΟ – Η Διαχείριση Παραπόνων και ο ρόλος του Guest Relations Πως να κερδίσετε από τους δυσαρεστημένους πελάτες…;

Share This Post

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΗΝ ΑΝΚΟ – Η Διαχείριση Παραπόνων και ο ρόλος του Guest Relations

Πως να κερδίσετε από τους δυσαρεστημένους πελάτες…;

Την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου στις 18:00, υποδεχόμαστε στην ANKO Academy Kos την κα Όλγα Μουρατίδου, στέλεχος διοίκησης και για πολλά χρόνια Guest Relations Manager 5* ξενοδοχείων (Eagles Palace, Grecotel Imperial Thalasso κ.α.) για να απαντήσει στα ερωτήματα:

1) Τι είναι το παράπονο; Ευκαιρία ή … μπελάς;

2) Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε;

3) Μύθοι και αλήθειες για τα παράπονα.

4) Έχουν προφίλ οι δυσαρεστημένοι πελάτες;

5) Πως μπορούμε να διαχειριστούμε ένα παραπονούμενο πελάτη;

 

Η ομιλία απευθύνεται σε όλους όσους απασχολούνται στον τουριστικό κλάδο (Ξενοδοχεία, Διαμερίσματα, Εστιατόρια κ.α.)

Είσοδος Ελεύθερη

 

Αίθουσα: Α1 – Α2

Ώρα: 18:00 – 20:00

Ημερομηνία: 22/11/2019

Περισσότερες πληροφορίες: https://anko.edu.gr/el/academy/subject/hdiaxeirishparaponwnkaiorolostoyguestrelat/

Δήλωση συμμετοχής: https://anko.edu.gr/el/academy/subject/hdiaxeirishparaponwnkaiorolostoyguestrelat/

Περισσότερα για εξερεύνηση

Ενημέρωση

Γ.Νικητιάδης: Θρηνούμε για τους συνανθρώπους μας, συμπαραστεκόμαστε σε αυτούς που έχουν ανάγκη

Γ.Νικητιάδης: Θρηνούμε για τους συνανθρώπους μας, συμπαραστεκόμαστε σε αυτούς που έχουν ανάγκη Με σχετική ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο τ. Υφυπουργός Πολιτισμού Τουρισμού

Ενημέρωση

Η ΚΩΣ ΠΡΟΒΛΗΘΗΚΕ ΣΕ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΩ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ

Η ΚΩΣ ΠΡΟΒΛΗΘΗΚΕ ΣΕ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΩ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ Η δυναμική συμμετοχή του Δήμου Κω στο

©2020 radioproto.gr is made with by