ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΗΝ ΑΝΚΟ – Η Διαχείριση Παραπόνων και ο ρόλος του Guest Relations Πως να κερδίσετε από τους δυσαρεστημένους πελάτες…;

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΗΝ ΑΝΚΟ – Η Διαχείριση Παραπόνων και ο ρόλος του Guest Relations

Πως να κερδίσετε από τους δυσαρεστημένους πελάτες…;

Την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου στις 18:00, υποδεχόμαστε στην ANKO Academy Kos την κα Όλγα Μουρατίδου, στέλεχος διοίκησης και για πολλά χρόνια Guest Relations Manager 5* ξενοδοχείων (Eagles Palace, Grecotel Imperial Thalasso κ.α.) για να απαντήσει στα ερωτήματα:

1) Τι είναι το παράπονο; Ευκαιρία ή … μπελάς;

2) Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε;

3) Μύθοι και αλήθειες για τα παράπονα.

4) Έχουν προφίλ οι δυσαρεστημένοι πελάτες;

5) Πως μπορούμε να διαχειριστούμε ένα παραπονούμενο πελάτη;

 

Η ομιλία απευθύνεται σε όλους όσους απασχολούνται στον τουριστικό κλάδο (Ξενοδοχεία, Διαμερίσματα, Εστιατόρια κ.α.)

Είσοδος Ελεύθερη

 

Αίθουσα: Α1 – Α2

Ώρα: 18:00 – 20:00

Ημερομηνία: 22/11/2019

Περισσότερες πληροφορίες: https://anko.edu.gr/el/academy/subject/hdiaxeirishparaponwnkaiorolostoyguestrelat/

Δήλωση συμμετοχής: https://anko.edu.gr/el/academy/subject/hdiaxeirishparaponwnkaiorolostoyguestrelat/

Share This Post

Περισσότερα για εξερεύνηση

Ενημέρωση

Κ. Καϊσερλης: Ζητά την αναβολή της συνεδρίασης της Επιτροπή Διαβούλευσης για το Τεχνικό Πρόγραμμα

Κ. Καϊσερλης: Ζητά την αναβολή της συνεδρίασης της Επιτροπή Διαβούλευσης για το Τεχνικό Πρόγραμμα Να αναβάλλει την σύγκληση της  επιτροπής διαβούλευσης, που συνεδριάζει στις 9

Ενημέρωση

Συνεχίζεται καθημερινά το εβδομαδιαίο πρόγραμμα διενέργειας test Covid_19 από την Κ.Ομ.Υ. Κω

Συνεχίζεται καθημερινά το εβδομαδιαίο πρόγραμμα διενέργειας test Covid_19 από την Κ.Ομ.Υ. Κω Συνεχίζεται καθημερινά το εβδομαδιαίο πρόγραμμα διενέργειας test Covid_19 από την Κ.Ομ.Υ. Κω, από

©2020 radioproto.gr