ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΗΝ ΑΝΚΟ – Η Διαχείριση Παραπόνων και ο ρόλος του Guest Relations Πως να κερδίσετε από τους δυσαρεστημένους πελάτες…;

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΗΝ ΑΝΚΟ – Η Διαχείριση Παραπόνων και ο ρόλος του Guest Relations

Πως να κερδίσετε από τους δυσαρεστημένους πελάτες…;

Την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου στις 18:00, υποδεχόμαστε στην ANKO Academy Kos την κα Όλγα Μουρατίδου, στέλεχος διοίκησης και για πολλά χρόνια Guest Relations Manager 5* ξενοδοχείων (Eagles Palace, Grecotel Imperial Thalasso κ.α.) για να απαντήσει στα ερωτήματα:

1) Τι είναι το παράπονο; Ευκαιρία ή … μπελάς;

2) Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε;

3) Μύθοι και αλήθειες για τα παράπονα.

4) Έχουν προφίλ οι δυσαρεστημένοι πελάτες;

5) Πως μπορούμε να διαχειριστούμε ένα παραπονούμενο πελάτη;

 

Η ομιλία απευθύνεται σε όλους όσους απασχολούνται στον τουριστικό κλάδο (Ξενοδοχεία, Διαμερίσματα, Εστιατόρια κ.α.)

Είσοδος Ελεύθερη

 

Αίθουσα: Α1 – Α2

Ώρα: 18:00 – 20:00

Ημερομηνία: 22/11/2019

Περισσότερες πληροφορίες: https://anko.edu.gr/el/academy/subject/hdiaxeirishparaponwnkaiorolostoyguestrelat/

Δήλωση συμμετοχής: https://anko.edu.gr/el/academy/subject/hdiaxeirishparaponwnkaiorolostoyguestrelat/

Share This Post

Περισσότερα για εξερεύνηση

Ενημέρωση

Λαϊκή Συσπείρωση για την ταλαιπωρία τουριστών στην Σενγκεν: Μπροστά στο κέρδος

Λαϊκή Συσπείρωση για την ταλαιπωρία τουριστών στην Σενγκεν: Μπροστά στο κέρδος Ατελείωτες ουρές ταλαιπωρίας σε συνθήκες καύσωνα για εκατοντάδες επισκέπτες στην Σενγκεν  περιμένοντας τον έλεγχο

Ενημέρωση

Συνελήφθησαν στην Κω τέσσερις αλλοδαποί για πλαστογραφία πιστοποιητικών και διευκόλυνση παράτυπων μεταναστών

Συνελήφθησαν στην Κω τέσσερις αλλοδαποί για πλαστογραφία πιστοποιητικών και διευκόλυνση παράτυπων μεταναστών Κατασχεθήκαν 7 πλαστά δελτία ταυτότητας Συνελήφθησαν το μεσημέρι (16 Ιουλίου 2024) στην Κω,

©2020 radioproto.gr