Πάνω από 25 εκ. προβολές για την διαφημιστική καμπάνια του Δήμου Κω «Refresh your Story in Kos»

Σε περισσότερους από 25 εκατομμύρια χρήστες έφτασε η καμπάνια διαφημιστικής προβολής του Δήμου Κω «Refresh your Story in Kos». Την παρουσίαση των αποτελεσμάτων έκανε ο Δήμαρχος Κω κ. Θεοδόσης Νικηταράς, ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος τουρισμού κ. Βασίλης Μανιάς και ο υπεύθυνος της καμπάνιας κ. Ιωσήφ Χατζημιχαήλ.

  20.000 ευρώ στοίχισε η διαδικτυακή καμπάνια προβολής της Κω όπως γνωστοποιήθηκε. Το ποσό αφορά 2.000 ευρώ σε ανθρώπινο δυναμικό και 18.000 κόστη διαφήμισης. Η καμπάνια Refresh έτρεξε στο διαδίκτυο στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης Facebook, Instagram , Google.

Στην εισαγωγή του ο δήμαρχος αναφέρθηκε στις πρωτόγνωρες συνθήκες που διανύει η ανθρωπότητα και στο ιστορικό ρεκόρ που φαινόταν ότι θα πετύχαινε η Κως στον τουρισμό εάν δεν υπήρχε η πανδημία του Covid. Υπενθύμισε ότι δημιουργήθηκε ένα βίντεο ευχαριστήριο από την Πατρίδα του Ιπποκράτη την Κω , για τους γιατρούς όλου του κόσμου. Μία προωθητική ενέργεια που είχε απήχηση από σχεδόν συνολικά όλα τα ελληνικά ΜΜΕ και πολλά διεθνή.

Ο κ. Μανιάς μίλησε για την καμπάνια αναλύοντας το κόστος το οποίο τελικά ήταν πολύ μικρότερο σε σχέση με άλλους παραδοσιακούς τρόπους προώθησης τουριστικών προορισμών. Η καμπάνια ξεπέρασε όλες τις προσδοκίες και είχε μεγάλη απήχηση στις γυναίκες ηλικίες 35-55 ετών σύμφωνα με τα στατιστικά που παρουσιάστηκαν.

Οι ενότητες της ενέργειας Refresh your Story in Kos είναι: Refresh your heart, Refresh your mind, Refresh your body, Refresh your senses , Refresh your living όπου η κάθε ενότητα προβάλλει με μοναδικό τρόπο το θέμα και πτυχές του νησιού της Κω.

Ο κ. Ιωσήφ Χατζημιχαήλ εξήγησε για ποιο λόγο επιλέχθηκε να κατασκευαστεί μία άλλη ιστοσελίδα , cross site που δεν θα κατευθύνει τον χρήστη στην επίσημη σελίδα του Δήμου Κω. Ο λόγος ήταν απλός καθώς η ιστοσελίδα του δήμου παραμένει ανενεργή από το 2017 και χρειάζεται την δική της ανανέωση και ριζική αλλαγή από την αρχή. Άλλωστε ανακοινώθηκε σήμερα παρουσία και των ΜΜΕ της Κω ότι είναι στις άμεσες προτεραιότητες του Δήμου Κω η ανανέωση της επίσημης ιστοσελίδας.

Ο κ. Μανιάς απαντώντας σε ερώτηση μας τόνισε ότι πλέον δημιουργείται και τράπεζα οπτικοακουστικού υλικού από φωτογράφους και βιντεογράφους της Κω επαγγελματίες αλλά και ερασιτέχνες.

Στα άμεσα σχέδια είναι και η αλλαγή του τουριστικού λογότυπου του Δήμου Κω. Επίσης σε ερώτηση της κα. Σταθοπούλου για ποιο λόγο η καμπάνια δεν προβάλει την ασφάλεια του προορισμού ο κ. Χατζημιχαήλ απάντησε λέγοντας ότι θα ήταν ένα ρίσκο χωρίς να γνωρίζει κανείς πως θα εξελιχθεί η σεζόν στην Κω από υγειονομικής άποψης.

Ο δήμαρχος τόνισε ότι στις προτεραιότητες της δημοτικής αρχής παραμένει η ενίσχυση των δημόσιων δομών υγείας και η δημιουργία ενός νέου νοσοκομείου. Μάλιστα θα τεθούν προ των ευθυνών τους όσοι έχουν θεσμικό ρόλο και ασκούν εξουσία.

Πηγή: www.vimatisko.gr

Κατηγορίες: Ενημέρωση

©2019 radioproto.gr is made with by