Μ. Σεγραίδος: Σημείωμα στην απάντηση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών στο άρθρο του Β. Τζόγια: «υβριστικό δημοσίευμα – θίγει κατάφωρα το διδασκαλικό σώμα»

Κυρία Μαρία Ψύρη,

αντιλαμβάνομαι από την απάντησή σας, ότι δε θα είναι κατανοητό να εξηγήσω τον στόχο της επιστολής του κ. Βαγγέλη Τζόγια, τόσο σε εσάς, όσο και στους «εκπαιδευτικούς», που εναντιωθήκατε στο δημοσίευμά του.

Ο πολιτισμός, η πρόοδος, η οικονομική ανάπτυξη και η ευημερία των πολιτών μιας χώρας, είναι κατ’ αρχάς αποτέλεσμα σωστού μακροχρόνιου εκπαιδευτικού συστήματος κι αυστηρά επιλεγμένων/αρίστων εκπαιδευτικών.

Αν εσείς θεωρείτε, ότι κάνετε σωστά την δουλειά σας, τότε γιατί είμαστε αμόρφωτοι και σε αυτό το χάλι ;

Θα μπορούσατε, αντί να προσβάλλετε τον κ. Τζόγια (κι αυτούς που δεν μπορούν να συντάξουν τέλεια ένα σημείωμα ), ο οποίος καταφανώς αγωνιά για τους συμπολίτες του χρόνια τώρα και αντιλαμβάνεται πολύ καλά τι συμβαίνει, να ζητήσετε ταπεινά συγγνώμη και να κάμετε κάτι.

Π.χ. Να προτείνετε στο υπουργείο σας βελτιώσεις στην εκπαίδευση και το έργο να αναλάβετε εσείς με την εργασία σας.

Να γίνονται αυστηροί και συχνοί έλεγχοι σχετικά με το πόσο είστε ικανοί να διδάξετε και να απολύονται αμέσως οι ανίκανοι, που είναι οι περισσότεροι στον χώρο σας.

Να αλλάξουν ή να αφαιρέσουν το ακατάλληλο υλικό της εκπαίδευσης, κι αυτό να κάνει ξανά περήφανα τα παιδιά μας, που γεννήθηκαν Έλληνες. Να συμμετέχουν από μικρά στην προσπάθεια να κάμουμε ξανά σπουδαία χώρα την πατρίδα μας και να διδαχθούν ότι είναι δική τους η ευθύνη.

Να συμπληρωθούν μαθήματα ευγενούς συμπεριφοράς, διότι η αγένεια είναι μια από τις μεγάλες μάστιγες της κοινωνίας μας. Να μάθουν να μην σπαταλούν τον χρόνο τους και το πόσο σημαντικό είναι στη ζωή τους, να δημιουργούν, να παράγουν.

Να γίνονται μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής- προστασίας του περιβάλλοντος, και προσφορά στον συνάνθρωπο με μαθήματα πρώτων βοηθειών κ.α.

Να μαθαίνουν σωστά κολύμβηση, ποδήλατο, διαβίωση στη φύση και να αγαπήσουν την σωματική άσκηση, τα αθλήματα και όχι να γίνονται οπαδοί ανωνύμων εταιριών.

Να εργασθείτε εσείς οι άριστοι περισσότερο για να τα διδάξετε .

Τα παιδιά να μην διδάσκονται την αεργία από το κακό παράδειγμα σας (τέσσερις μήνες διακοπές, σαββατοκύριακα, απεργίες, καταλήψεις, εκλογές, τα συνδικαλιστικά σας, εκδρομές , θρησκευτικές αργίες, κακοκαιρίες, επέτειοι κ.α.)

Να ζητήσετέ την μείωση της αμοιβής σας και το ποσόν να διατεθεί για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος. Θα πείτε ότι δε μπορείτε να ζήσετε αξιοπρεπώς. Να μην ζήσετε αξιοπρεπώς, κύριοι. Λειτούργημα επικαλείστε ότι κάνετε και η χώρα πεθαίνει, δεν το βλέπετε;

Να ζητήσετε και να έχετε τα ίδια δικαιώματα με τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα. Εσείς δεν επικαλείστε τους νόμους; Ισονομία και ισοπολιτεία δεν λέει το σύνταγμα; Εσείς, ποιοι είστε δηλαδή; Επειδή μπορείτε και εκβιάζετε την εκάστοτε κυβέρνηση με απεργίες κ.α. Είσθε πολίτες άλλης κατηγορίας ;

Αν θεωρείτε αποκύημα σκληρών αγώνων, το να διώχνετε τα παιδιά απ’ το σχολείο για να κάνετε εκλογές, ενώ μπορούν να διεξαχθούν απόγευμα ή Σαβ/κο, όχι απλώς να ντρέπεστε, όπως σας λέει ο κ. Τζόγιας, αλλά να παραιτηθείτε και όχι να παραμένετε μέλη εκπαιδευτικής κοινότητας

Στην απάντηση σας ζητάτε σεβασμό. Κάνατε απεργία γι’ αυτά που σημειώνω πιο πάνω; Εσείς, λέτε ότι είστε οι δάσκαλοι, δώστε το καλό και το σωστό παράδειγμα στην πολιτεία.

Όσο για την εικόνα που έχει ο πολίτης για τον κλάδο σας, αναφέρετε ότι η κοινωνία σας έχει τοποθετήσει πολύ ψηλά στον αξιακό της κώδικα. Έχετε δίκιο, διότι αυτό μπορείτε ή σας βολεύει να αντιληφθείτε.

Μια διαφήμιση σε ραδιοφωνικό σταθμό της Κω, καλεί τους γονείς να πηγαίνουν τα παιδιά τους σε ένα φροντιστήριο κι εκεί να μαθαίνουν τα μαθήματα τους καλά για να πηγαίνουν, λέει, διαβασμένα στο σχολείο. Οι άνθρωποι την δουλειά τους κάνουν και την κάνουν καλά, απ’ ό,τι ακούω. Αφού, όμως, θα διδαχθούν καλά στο φροντιστήριο, εσείς τι χρειάζεστε; Για να εξετάζετε αν τα φροντιστήρια κάνουν καλά την δουλειά τους; Αυτό, «δάσκαλοι» έχει περάσει ως κανονικότητα και εσείς δεν ντρέπεστε.

Κάντε κάτι να γίνετε χρήσιμοι, περήφανοι και όχι βάρος στην πολιτεία.

«Οὐ τοὺς λόγους τοῖς ἔργοις βλάβην ἡγούμενοι, ἀλλὰ μὴ προδιδαχθῆναι μᾶλλον λόγῳ πρότερον ἢ ἐπὶ ἃ δεῖ ἔργῳ ἐλθεῖν».

Θουκυδίδου, Περικλέους Ἐπιτάφιος Λόγος § 40

Έλληνας Πολίτης

Ματθαίος Γ. Σεγραίδος

Κατηγορίες: Ενημέρωση

©2019 radioproto.gr is made with by