Μιχάλης Γιωργαλλής για Αστική Συγκοινωνία Δήμου Κω 2025: «Χρειάζεται σαφές σχέδιο για τη Δημοτική Αστική Συγκοινωνία – Όχι πολιτική λογική του “πάμε και όπου βγει»

Μιχάλης Γιωργαλλής για Αστική Συγκοινωνία Δήμου Κω 2025: «Χρειάζεται σαφές σχέδιο για τη Δημοτική Αστική Συγκοινωνία – Όχι πολιτική λογική του “πάμε και όπου βγει»

Έξι χρόνια στη διοίκηση του Δήμου Κω και μόλις τώρα, όπως καταγγέλλει ο κ. Γιώργαλλης Μιχάλης, η σημερινή δημοτική αρχή αντιλήφθηκε την ανάγκη ενίσχυσης του στόλου της Δημοτικής Αστικής Συγκοινωνίας, με αφορμή την πρόσφατη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής, όπου η πρόεδρος της επιχείρησης παραδέχθηκε πως αυτή τη στιγμή λειτουργούν μόνο τέσσερα λεωφορεία.

Κατά τη συνεδρίαση της 28ης Μαρτίου 2025, εγκρίθηκε η προμήθεια τριών μεταχειρισμένων λεωφορείων, συνολικού προϋπολογισμού 186.000 ευρώ. Ωστόσο, σύμφωνα με τον κ. Γιώργαλλη, η απόφαση αυτή αναδεικνύει για ακόμη μία φορά την έλλειψη σχεδίου, οράματος και προοπτικής για την αστική συγκοινωνία της Κω.

«Η τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει, και για ακόμα μία φορά οι αποφάσεις λαμβάνονται την τελευταία στιγμή. Η εικόνα διάλυσης και κακού σχεδιασμού δεν φαίνεται μόνο από την αγορά μεταχειρισμένων λεωφορείων, αλλά και από την κατάσταση στις στάσεις – με παραδείγματα από Ψαλίδι, Λάμπη, Άγιο Νεκτάριο, Πλατάνι και Μεσαριά, όπου οι υποδομές είναι ανύπαρκτες ή χρονολογούνται από τη δεκαετία του ’90», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Συμπληρώνει πως είναι αδιανόητο, το 2025, σε έναν από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας, τουρίστες και εργαζόμενοι να περιμένουν μέσα στον ήλιο χωρίς σκιά, συχνά καθισμένοι σε καφάσια, παλέτες και πέτρες.

Ο κ. Γιώργαλλης ζητά από τη δημοτική αρχή να ξεκαθαρίσει δημόσια:

  1. Αν η Δημοτική Αστική Συγκοινωνία είναι κερδοφόρα ή ζημιογόνα.

  2. Αν είναι κερδοφόρα, ποιο είναι το σχέδιο για την αναβάθμισή της.

  3. Αν είναι ζημιογόνα, ποια είναι η πρόταση της δημοτικής αρχής για την επόμενη μέρα.

    Αναλυτικά αναφέρει: 

    6 Χρόνια στην διοίκηση του Δήμου Κω η σημερινή δημοτική αρχή αντιλήφθηκε με γρήγορα αντανακλαστικά ότι υπάρχει ανάγκη για ενίσχυση του στόλου καθώς σήμερα λειτουργούν μόνο 4 λεωφορεία συμφώνα με τις δηλώσεις της πρόεδρου στην πρόσφατη συνεδρίαση δημοτικής επιτροπής. 

     Στη συνεδρίαση Δημοτικής Επιτροπής 28/03/25 εγκρίθηκε η προμήθεια τριών μεταχειρισμένων λεωφορείων συνολικού προϋπολογισμού 186,000,00 ευρώ .

    Για ακόμη μια φορά φαίνεται ο τρόπος αντίληψης της δημοτικής αρχής , για το χρονικό διάστημα που λαμβάνει αποφάσεις την τελευταία στιγμή ενώ η τουριστική σεζόν έχει ξεκινήσει , το όραμα που δεν υπάρχει , και την προοπτική της επιχείρησης, το που πάει και ποια Δημοτική Αστική Συγκοινωνία θέλει ! 

    Σήμερα δυστυχώς η Δημοτική Αρχή λειτούργει με την Πολιτική λογική και αντίληψη:

    <Πάμε και Όπου βγεί > !!!!

    Η δημοτική αρχή οφείλει και πρέπει να ξεκαθαρίσει δημόσια τι σκέφτεται για την Αστική Συγκοινωνία .

    ΩΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ :

    1) Έχουμε μια επιχείρηση κερδοφόρα  η ζημιογόνα ;;;;

    2) Εάν είναι κερδοφόρα ο δήμος θέλει να την αναβάθμισει στη σύγχρονη εποχή και να την εκσυγχρονίσει ;;; 

    3) Εάν είναι ζημιογόνα τι προτείνει και τι σκέφτεται ;;;;;

    Η σημερινή εικόνα της Δημοτικής Αστικής Συγκοινωνίας είναι αποκαρδιωτική .

    Λαμπρό παράδειγμα για έναν κακό σχεδιασμό που έγινε και γίνεται δεν είναι μόνο τα μεταχειρισμένα λεωφορεία που αγοράζουμε , δείτε τις στάσεις λεωφορείων που τοποθετηθήκαν πέρυσι σε ορισμένα σημεία στην Πόλη ενώ θεωρητικά αναβαθμίζονται όλες οι στάσεις , ας δούμε π.χ. Ψαλίδι, Λάμπη ,Άγιο Νεκτάριο ,Πλατάνι Μεσαριά οπού εκεί δυστυχώς οι στάσεις ή δεν υπάρχουν ή είναι από την δεκαετία του 1990!!

    Οι εικόνες που βλέπουμε να στέκονται οι τουρίστες μέσα στον ήλιο με τις ώρες τις έχουμε δει όλοι μας !!

    Δεν είναι μόνο οι τουρίστες είναι και οι εργαζόμενοι που μετακινούνται από και προς τουριστικές επιχειρήσεις αλλά και οι δημότες και δημότισσες του νησιού μας . 

    Το 2025 σε μια εποχή που όλα τρέχουν με γοργούς ρυθμούς τεχνολογικά στον Τέταρτο τουριστικό προορισμό της χώρας μας Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ κάνει συντήρηση τις στάσεις λεωφορείων με λαδομπογιά, αγοράζει μεταχειρισμένα λεωφορεία , οι τουρίστες κάνουν αυτοσχέδια καθίσματα με καφάσια ,τελάρα, παλέτες , και πολλές φόρες με πέτρες μεγάλες.. ( Τις εικόνες αυτές όλοι τις έχουμε δει !! )

    Είναι αδιανόητο το 1990 η Αστική Συγκοινωνία να ήταν μια από τις πιο κερδοφόρες επιχειρήσεις και σήμερα έχοντας πενταπλασιάσει τον τουρισμό και την επέκταση ξενοδοχειακών μονάδων η σημερινή Αστική Συγκοινωνία να έχει εικόνες διάλυσης !! 

    Οφείλω με σεβασμό ένα μεγάλο μπράβο και ευχαριστώ στους εργαζομένους της Αστικής Συγκοινωνίας και τους οδηγούς που δίνουν τη δική τους μάχη καθημερινά να συντηρούν και να ελέγχουν τον στόλο για να έχουμε ασφαλείς δρομολόγια ..

     Η Δημοτική Αρχή οφείλει άμεσα να εγκατάλειψει την Σκεπτόμενη Πολιτική λογική 

    < Πάμε και οπού βγει > και να βγει μπροστά γενναία να ξεκαθαρίσει τι θέλει, και ταυτόχρονα να προστατέψει την εικόνα του τέταρτου τουριστικό προορισμό της χώρας μας !!

     ΑΣΦΕΝΔΙΟΥ -ΚΩΣ 

    09/04/25 

    ΓΙΩΡΓΑΛΛΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ 

Share This Post

Περισσότερα για εξερεύνηση

Ενημέρωση

Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σε όλους!

Αγαπητοί φίλοι , Το Ράδιο Πρώτο 91.5 σας εύχεται ολόψυχα Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα! Είθε αυτές οι μέρες να γεμίσουν την καρδιά σας με

©2020 radioproto.gr