Δύναμη Αλλαγής για λιμάνι Κω: “ Η γελοιότητα των αλληλοσυγχαρητηρίων μεταξύ τους συνεχίζεται!”
Παραδόθηκε στην κυκλοφορία των πεζών το εσωτερικό χερσαίο τμήμα του λιμανιού που είχε καταστραφεί από το μεγάλο σεισμό του 2017.
Με καθυστέρηση, αφού έπρεπε να παραδοθεί πριν την έναρξη της τουριστικής περιόδου, χωρίς να υπάρχει δικαιολογία για τον κορωνοϊό αφού κανένα εργοτάξιο δεν έκλεισε με Υπουργικές αποφάσεις.
Ένα έργο για το οποίο τόσο ο Δήμαρχος Γιώργος Κυρίτσης, όσο και ο τότε Υπουργός Υποδομών κ. Σπίρτζης δούλεψαν μεθοδικά για να γίνουν οι μελέτες και να προχωρήσει η διαδικασία ανάδειξης αναδόχου του έργου.
Είναι χαρακτηριστική η επίσκεψη του Γενικού Διευθυντή του Υπ. Υποδομών με το σύνολο των στελεχών του και της αναδόχου εταιρείας τον καλοκαίρι του 2019, οι συσκέψεις που έγιναν και ο προγραμματισμός εκτέλεσης των έργων.
Όπως είναι γνωστό ποιος νεοεκλεγείς δεν ήθελε να ξεκινήσει το έργο τότε, αλλά πολύ μετά την εγκατάσταση του…
Το να συγχαίρει σήμερα τον εαυτό του και κάποια στελέχη του για τον αγώνα που έδωσε και την «μεγάλη επιτυχία της πρώτης προτεραιότητας του» είναι υπόθεση των επιστημόνων να το εξηγήσουν.
Γιατί οι πάντες γνωρίζουν ότι:
- Ο Υπουργός κ. Σπίρτζης και ο Δήμαρχος Γιώργος Κυρίτσης ήταν αυτοί που έτρεξαν έτσι ώστε πολύ γρήγορα να ετοιμαστεί και αν αποδοθεί στην ακτοπλοΐα η ράμπα για τα πλοία στο έξω λιμάνι.
- Ο δήμαρχος Γιώργος Κυρίτσης είναι αυτός που πίεζε με επιστολές και παρεμβάσεις τον τότε Πρωθυποργό και τους Υπουργούς για να προχωρήσουν οι μελέτες και η εγκατάσταση του εργολάβου.
- Ο δήμαρχος Γ.Κυρίτσης είναι αυτός που πρότεινε να αναλάβει το λιμενικό ταμείο το εσωτερικό λιμάνι για να το τελειώσει πιο γρήγορα.
- Η δημοτική αρχή Κυρίτση και η Διοίκηση του λιμενικού ταμείου είναι αυτοί που πρότειναν σχέδιο επέκτασης του λιμανιού και αναδιάταξη των κτιριακών εγκαταστάσεων για να αποκτήσουμε ένα αξιοπρεπές λιμάνι και δεν βρήκαν υποστήριξη ούτε από τον Κώο βουλευτή του τότε Κυβερνώντος κόμματος.
Είμαστε σίγουροι ότι ακόμα και ο εξαφανισμένος τόσα χρόνια κ. Νικηταράς τα γνωρίζει, όμως η φύση του είναι αυτή.
Να αυτοπροβάλλεται με ψέματα.
Για την ιστορία, αφού συγχαίρει και τα στελέχη του στο λιμενικό ταμείο, να του πούμε ότι και τα Bollars (πιλαρ) για την εξυπηρέτηση των σκαφών που τοποθετήθηκαν ή θα τοποθετηθούν είναι προμήθεια του 2017 (15.3.2017 η υπογραφή της σύμβασης) που λόγω του σεισμού δεν τοποθετήθηκαν τότε.
Η σύμβαση περιλαμβάνει την προμήθεια 21 νέων bollars με 700 κάρτες πολλαπλής χρήσης και τριών προγραμμάτων καρτών, με οθόνη δύο γλωσσών και με φωτιστικό led, το δε ύψος της προμήθειας ήταν 68.316,30€.
Αναρωτιέται ο κάθε πολίτης λοιπόν, τι έκανε πραγματικά ο κ. Νικηταράς για το έργο αυτό.
Ας ασχοληθεί ο ίδιος και η ομάδα του με τις ελιές και τα λουλουδάκια και να θυμάται πως:
Ο κόσμος καταλαβαίνει πάντα όταν είναι «δανεικά του γάμου τα κουλούρια» και γελά ειρωνικά.